هدایای تبلیغاتی, وبلاگ

گیفت تبلیغاتی آماده

هدایای تبلیغاتی چیست؟

هدایای تبلیغاتی محصولی متفاومت با برند خود شماست که باعث میشود مشتری یا مصرف کننده کالای شما همواره از آن در موقعیت های مختلف استفاده کند و باعث معرفی برند و توسعه کسب و کار و تجارت شما شود. هدایای تبلیغاتی یکی از روش های جدید بازاریابی به حساب میایند چراکه با دادن هدایای تبلیغاتی خاطره ای خوش از خرید در ذهن مشتری نقش میبندد و باعث وفاداری نسبی به برند شما میشود. با این کار شما همواره اطمینان دارید که مشتری شما دوباره سراغ کسب و کار و برند شما خواهد امد همچنین میتواند مشتری های جدیدی برای شما خلق کند.

انواع هدایای تبلیغاتی با توجه به برند شما

هدایای تبلیغاتی انواع مختلفی دارد که با توجه به کسب و کار و محدوده فعالیت شما میتواند متفاوت باشد. شما میتوانید با توجه به نوع کسب و کار خود از محصولات چوبی تبلیغاتی، انواع ساعت دیواری و تابلوهای چوبی، جعبه های چوبی و ظروف پذیرایی، ظروف پذیرایی بامبو، ست اداری رومیزی و تابلوهای معرق به عنوان هدایای تبلیغاتی شرکت خود استفاده کنید. باید به یاد داشت همیشه هدایای تبلیغاتی گران قیمت راه مناسبی برای تبلیغ برند شما نیست،شما میتوانید با چاپ برند خود بر روی یک ساعت دیواری شکیل، یک خودکار یا حتی یک دفترچه یادداشت و ارایه ان به مشتری با هر خرید باعث ایجاد خاطره ای خوش از خرید در ذهن مخاطب شوید. گیفت کارت های اماده هم میتوانند نوعی از هدایای تبلیغاتی شرکت و برند شما باشند، ولی این نوع از گیفت ها حس صمیمیت را در مشتری شما ایجاد نمیکنند و صرقا ارزش مادی برای مخاطب دارند.

گیفت تبلیغاتی آماده

با توجه به تنوع زیاد گیفت تبلیغاتی آماده و استفاده اکثر کسب و کارها از این هدایا توجه به این نکته ضروریست که هدیه تبلیغاتی شما متفاوت و با توجه به محصول شما باشد. هدایای متفاوت نظر مخاطب شما را بیشتر جلب میکند و شما باید برای معرفی برند خود از هدایای تبلیغاتی استفاده کنید که رقیبان شما استفاده نمیکنند و ماندگار باشند تا نظر مخاطب شما را بیشتر و بهتر جذب کنند.به یاد داشته باشید هدایای تبلیغاتی که از طرف شرکت شما به مخاطب داده میشود علاوه بر معرفی برند شما باید نیاز مخاطب و مشتری شما را رفع کند در غیر اینصورت هدیه شما تاثیر خوبی نخواهد داشت.

نیاز همیشگی ما به خودکار، سررسید یا تقویم بر کسی پوشیده نیست اما طراحی و استفاده از همین گیفت های تبلیغاتی اماده در صورتی که با اندکی خلاقیت باشد تاثیر بیشتری بر مخاطب دارد. باید پذیرفت دوران استفاده از تراکت های کاغذی به پایین رسیده چراکه برای تولید هر برگ کاغذ باید چندین درخت قطع شود و اینکار اسیب جبران ناپذیری بر محیط زیست وارد میکند.تراکت های کاغذی ذاتا ماهیت اعصاب خرد کنی بر مخاطب دارد و باعث میشود مخاطب شما حتی در بعضی موارد بدون اینکه محتوای تراکت را مطالعه کند آن را دور ریخته و عملا تاثیری بر پیشرفت کسب و کار شما نداشته باشد در صورتی که شما برای این نوع از تبلیغات هزینه کرده اید ولی بازدهی برای شما نداشته است.

جعبه دمنوش کادویی PS206

مزایای گیفت تبلیغاتی آماده

حال تصور کنید بجای تراکت های رنگارنگی که همه شرکت ها بین افراد پخش میکنند شما یک گیفت تبلیغاتی آماده مثل خودکار یا یک گلدان کوچک مصنوعی به مخاطب ارایه کنید، این هدیه برای مخاطب شما جذاب است چراکه آنرا مجانی بدست آورده. این رایگان بودن باعث ایجاد حس خوبی در مخاطب شما میشود و دلیلی میشود که نام برند یا شرکت شما همیشه در ذهنش بماند و با خاطره ای خوش برند شما را به دیگران معرفی کند. باید توجه کنیم از هدایای تبلیغاتی خاص استفاده کنیم که ماندگار باشد زیرا راز ماندگاری در ذهن مخاطب تبلیغات مداوم است. برای مثال اگر شما به مشتری خود سررسیدی در ابتدای سال هدیه دهید باعث میشود مخاطب شما به مدت ۳۶۵ روز از آن استفاده کند و در طی این مدت نام برند شما در ذهنش نقش ببندد.

وقتی شما هدایای تبلیغاتی کاربردی به مخاطب خود ارایه دهید باعث میشود مخاطب همه جا و همیشه از آن استفاده کند. برای مثال وقتی مخاطب شما از خودکاری با برند شرکت شما در بین همکاران یا همکلاسی هایش استفاده کند باعث میشوند نام برند شما در ذهن بقیه افراد هم نقش ببندد و این یک بازاریابی سیار برای شما با حداقل هزینه هاست چرا که شما به یک نفر از هدایای تبلیغاتی شرکت خود داده اید اما جامعه هدف شما هم اکنون خیلی بیشتر از یک نفر است و این باعث شناخت بیشتر و بهتر کسب و کار شما بین افراد جامعه است.

هدایای تبلیغاتی

هزینه گیفت تبلیغاتی آماده

این واقعیت که تبلیغات و تهیه هدایای تبلیغاتی کاری هزینه بر است و باعث تحمیل هزینه های گزافی به شرکت میشود بر کسی پوشیده نیست، اما باید توجه کنید که این هزینه را صرف کاری غیر از تبلیغات برای برند خود نکنید زیرا برند شما نیاز به شناخته شدن توسط افراد جامعه دارد.

هزینه ای که شما برای تبلیغ شرکت خود توسط گیفت های آماده میپردازید حتما بعد از مدتی با جذب مشتری و مخاطب بیشتر برای شما جبران میشود و ممکن است حتی باعث افزایش فروش و سودآوری بیشتری برای شما شود. همچنین هدایای تبلیغاتی میتواند جایگزین مناسبی بجای کارت ویزیت باشد چراکه همیشگی است و مادامی که استفاده میشود نام برند شما در ذهن مخاطب تداعی میشود و شماره تماس کسب و کار شما برای مخاطب قابل دسترس است.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *