بسته بندی صنایع دستی, جعبه چوبی

بهترین شرکت بسته بندی صنایع دستی

بسته بندی صنایع دستی

برترین شرکت بسته بندی صنایع دستی

بسته بندی های محصولات تکسازان ترنج ( ترنج گیفت)، خود به تنهایی یک اثر هنری هستند. توجه به جزئیات در عین توجه به زیبایی و دوام جعبه، همواره مورد توجه ما در طراحی بسته بندی صنایع دستی بوده و ترنج گیفت توانسته در این زمینه، گام های بلند پروازانه ای بردارد. بسته بندی و نحوه ارائه ی یک محصول هنری، خود، جزئی از روند تولید این محصولات است. بسته بندی های زیبا و نفیس صنایع دستی تکسازان ترنج، بر ارزش مادی و معنوی محصولات ما می‌افزاید. بسته بندی های محصولات ما توسط بهترین متخصصین و هنرمندان طراحی شده اند.

تناسب با فرهنگ ایرانی

بسته بندی صنایع دستی یک اثر هنری ایرانی، باید رنگ و بوی ایرانی داشته باشد. در طراحی بسته بندی های چوبی، سعی شده از المان های هنری ایرانی (نظیر جعبه های ترمه و نگارگری) به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

بسته بندی صنایع دستی فیروزه کوبی

توجه به جزئیات و کیفیت

حیف است بسته بندی یک اثر هنری که با زحمت فراوان تولید شده، فاقد کیفیت لازم باشد. بسته بندی های صنایع دستی تکسازان ترنج با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید شده و کوچکترین جزئیات نیز مورد توجه ما بوده است.

توجه به زیبایی و خلاقیت

اگر قصد هدیه دادن صنایع دستی دارید، باید به بسته بندی آن، به اندازه ی خود محصول، توجه داشته باشید. عقیده ی ما این است که بسته بندی یک اثر هنری، خود، باید یک اثر هنری زیبا و خلاقانه باشد.

تولید بسته بندی با دوام

بسته بندی های چوبی تکسازان ترنج به گونه ای طراحی و ساخته شده اند تا از صنایع دستی موردنظر به خوبی محافظت شده و از وارد آمدن آسیب به آن جلوگیری شود.

بسته بندی نفیس

بسته بندی های محصولات صنایع دستی ترنج گیفت به بهترین نحو ممکن ساخته شده اند تا مناسب موقعیت های رسمی و اهدای هدایای نفیس باشند.

امکان سفارشی سازی

امکان درج لوگو و سایر مشخصات اهدا کننده بر روی بسته بندی های چوبی محصولات تکسازان ترنج وجود دارد تا بتوانید از آن ها به عنوان هدایای سازمانی و تبلیغاتی استفاده کنید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *