وبلاگ

هدایای تبلیغاتی خاص

هدایای تبلیغاتی خاص

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی ترنج گیفت

تمامی شرکت‌ ها و تجارت‌ ها فارغ از اینکه کوچک باشند یا بزرگ دنبال یک هدف هستند و آن هدف چیزی نیست جز جذب مشتری و بیشتر دیده شدن و این مهم تحقق نخواهد یافت جز تبلیغات و بازاریابی و چیزی که تبلیغات برای شرکت ها به ارمغان می‌آورد یکی جذب مشتری و دیگری بقای مشتریان جذب شده است. روش‌های زیادی برای بقای مشتریان وجود دارد اما یکی از مؤثرترین روش‌ ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ( ساعت دیواری تبلیغاتی یا تابلوهای معرق ) می‌باشد.

BT031.jpg
TJ020.jpg
ساعت دیواری چوبی ویترایل 663t
ساعت دیواری چوبی ویترایل 663t
ظروف بامبو

هدیه تبلیغاتی، موثرترین راه در معرفی تجارت

در دنیای تجارت امروز تاثیر هدایای تبلیغاتی در کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست. ماندگاری یک تجارت در ذهن مخاطب با دادن هدایای تبلیغاتی تثبیت می شود. ماندگاری برند در ذهن مخاطب باعث می شود تعداد مشتریان وفادار افزایش پیدا کند و در نهایت یک کسب و کار به موفقیت نزدیک تر شود. داشتن مشتریان وفادار قسمت بزرگی از فروش شما را شامل می شود. یک مشتری با داشتن یک خاطره خوش از دریافت هدیه تبلیغاتی از جانب شما، می تواند شما را به چندین مشتری دیگر نیز معرفی کند.

هدایای تبلیغاتی خاص و خلاقانه

خرید هدایای تبلیغاتی خاص و دادن این نوع هدیه تبلیغاتی به مخاطب سبب به یاد ماندن کسب و کار در حافظه مشتری می شود. در فروشگاه اینترنتی ترنج گیفت خاص ترین هدایای تبلیغاتی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید تبلیغات و برند خود را بروی هدایا حکاکی کنید و با بهترین قیمت آن را دریافت کنید. با ارائه هدیه تبلیغاتی خاص به مخاطبین خود پیشرفت کسب و کارتان را تضمین کنید.

هدایای تبلیغاتی و برندینگ

همانطور که اشاره کردیم در تجارت امروز استفاده از روش های مختلف تبلیغات برای گسترش کسب و کار بسیار مرسوم می باشد. در این بین شاید دریافت هدایای تبلیغاتی مانند تابلوهای چوبی، ظروف پذیرایی چوبی و… توسط کاربر بهترین احساس ذهنی را در مخاطب به وجود آورد. هدایای تبلیغاتی با هزینه کمتر نسبت به بسیاری از روش های تبلیغ بسیار ثمر بخش است، چراکه مخاطب را با خود همراه می کند و در ضمیر ناخودآگاه وی خاطره خوش دریافت یک هدیه تبلیغاتی همیشه باقی خواهد ماند.

از طرفی دریافت هدایای تبلیغاتی از جانب مخاطب سبب وفاداری به شما می شود، این اتفاق حتی با دریافت یک هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت نیز محتمل است و نیازی به دادن هدایای تبلیغاتی گران قیمت و هدایای تبلیغاتی خاص نیست.

چاپ نام برند و لوگو بر روی هدایای تبلیغاتی باعث می شود مخاطبتان با هر بار استفاده و یا حتی نگاه کردن به آن هدیه، کسب و کار شما را به خاطر بیاورد.

تاثیر هدایای تبلیغاتی جدید بر کسب کار شما

بر اساس نظر سنجی انجمن بین المللی محصولات تبلیغاتی (PPAI)، بیش از 83 درصد مخاطبین در کسب و کار های مختلف با دریافت هدایای تبلیغاتی تمایل بیشتری به استفاده مجدد از خدمات شرکت مذکور یا خرید از آن دارند. این نشان از اهمیت بالای این تبلیغات در برندینگ و فروش شرکت و کسب و کار شماست. پس توصیه میکنیم در اسرع وقت نسبت به استفاده از هدیه تبلیغاتی را در دستور کار و برنامه تبلیغاتی خود قرار دهید.

از طرفی دریافت هدایای تبلیغاتی از جانب مخاطب سبب وفاداری به شما می شود، این اتفاق حتی با دریافت یک هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت نیز محتمل است و نیازی به دادن هدایای تبلیغاتی گران قیمت و هدایای تبلیغاتی خاص نیست.

چاپ نام برند و لوگو بر روی هدایای تبلیغاتی باعث می شود مخاطبتان با هر بار استفاده و یا حتی نگاه کردن به آن هدیه، کسب و کار شما را به خاطر بیاورد.

تاثیر هدایای تبلیغاتی در کدام مشاغل بیشتر است؟

صنایع غذایی، ساخت و ساز، مشاوره بازاریابی، مشاغل استارتاپی، لباس فروشی و یا هر شغلی دیگر، شما هر شغلی داشته باشید به تبلیغات و بازاریابی فروش نیاز دارید، یکی از ابزارهای تبلیغات، استفاده از هدایای تبلیغاتی است که با نشان تجاری، لوگو و شعار شما می‌تواند مزین شود و حتی تلفن و آدرس و ایمیل و غیره شما نیز روی آن درج شود و در قالب یک هدیه تبلیغاتی ارزان در ذهن مشتری ماندگار می ماند.

هدایای تبلیغاتی جدید

چطور کمپین هدایای تبلیغاتی خاص داشته باشیم؟

هدایای خاص بسته به سلیقه شخصی شما می‌تواند از بین صنایع دستی، تابلو معرق، تابلو معرق عقیق، تابلو معرق ترمه، جعبه های چوبی، ساعت دیواری و … باشد. ابتدا باید بودجه شرکت برای خرید هدایای تبلیغاتی را مشخص کرده و سپس بین وسایل پرکاربرد، به انتخاب بپردازید. بهتر است هدیه‌ای که انتخاب می‌کنید، در طول روز مورد استفاده افراد قرار گیرد تا دائما نام برند شما برای آن شخص و اطرافیان تداعی گردد. از سمت دیگر باید به کیفیت هدیه تبلیغاتی هم توجه ویژه‌ای داشته باشید تا در کوتاه مدت خراب نشود و بتواند تا ماه‌ها به تبلیغ برند شما بپردازد.

با کمی خلاقیت در انتخاب هدیه و طرح چاپ شده بر روی آن، قادر خواهید بود توجه افراد زیادی را به سمت خدمات خود جلب کنید و در عین حال کمپین تبلیغاتی خود را با موفقیت به اتمام رسانید. چنانچه برای خرید هدایای تبلیغاتی خاص و هدایای تبلیغاتی جدید نیاز به مشاوره داشتید، می‌توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

هدیه تبلیغاتی از جمله روش‌های تبلیغاتی پربازده است که به هر کسب و کاری کمک می‌کند بیشتر از همیشه دیده شود. در حال حاضر با وجود رقابت بالا در تمامی شاخه‌های تجاری، برندهای مختلف ترجیح می‌دهند از روش‌های تبلیغاتی استفاده کنند که به محبوبیت بیشتر برند ختم شود. با کمی تحقیق می‌توان علت محبوبیت زیادی هدایای تبلیغاتی را نزد شرکت‌های کوچک و بزرگ درک کرد. برای خرید هدیه تبلیغاتی نیاز به بودجه زیادی نیست و از سمت دیگر، بازگشت سرمایه چشم گیری با خود به همراه خواهد داشت.

با علم بر اینکه رقبای شما هم از هدایای تبلیغاتی برای جذب بیشتر مشتریان استفاده می‌کنند، باید در پی روشی باشید که شما را از سایر افراد متمایز سازد. در این شرایط تقدیم کردن هدایای تبلیغاتی خاص و هدیه تبلیغاتی جدید می‌تواند باعث درخشش بیشتر برند شود. به طور مثال هدیه دادن ساعت دیواری تبلیغاتی از سال‌ها پیش تا به امروز رواج داشته و برندهای زیادی آن را به مشتریان خود تقدیم کرده‌اند؛ حال تصور کنید که شما برخلاف شرکت‌های دیگر، به جای ساعت دیواری هدیه‌ای خاص مانند جعبه پذیرایی چوبی را به مشتریان خود تقدیم نمایید. این هدیه خاص سبب اعتماد بیشتر آن افراد به برند شما شده و تا همیشه نام شرکت را بخاطر خواهند داشت.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *