باکس چوبی, بسته بندی چوبی, جعبه چوبی, هدایای تبلیغاتی

متنوع ترین هدایای تبلیغاتی شب یلدا

هدیه شب یلدا

یلدا، جشن اصیل ایرانی که از دیرباز مورد توجه هر ایرانی بوده ،خواه در وطن یا دور از خاک و زادگاه…
یلدا گره خورده با ایران و سنت های ایرانی ست و با روح هنر ایران آمیخته گشته است.
یلدا همان روایت های شاهنامه ای ست که با گذر ثانیه های شب چله (شب یلدا) عجین گشته، و ابیات حافظ که چون خاتم کاری و فیروزه کوبی های ایرانی بر این شب نقش های جلوه گری انداخته است…. و صدای خنده هایی که در دانه های انار ترک خورده ی سینی مسی مادربزرگ منعکس شده است…
یلدا آیین همبستگی ست و عشق ورزی … آیین دوستی و بزرگداشت روشنایی… آیین همدلی های بی پایان …
آیین هدیه ها از سنت های زیبای یلداست که دل و جان ها را به هم پیوند میبخشد. بس نیک تر اگر این پیوند از جنس هنر اصیل ایرانی باشد.
هنری آغشته به معنای ایران و ایرانی … هنری از جنس خاتم و فیروزه کوبی و مینا کاری … هنری از جنس مس و چوب و پارچه …

چرا شب یلدا هدیه تبلیغاتی و هدیه سازمانی بدهیم؟

هدیه دادن یکی از سنت های شب یلداست. در کنار هدیه به خانواده و عزیزانتان، بهتر است به ارائه ی یک هدیه ی ماندگار به همکاران، پرسنل، مشتریان و سایر طرف های تجاری خود نیز توجه داشته باشید. با هدیه تبلیغاتی و هدیه سازمانی سفارشی سازی شده برای شب یلدا، در خاطرات مخاطبین خود شریک باشید.

یکی از موثرترین روش های افزایش رضایت در میان پرسنل، همکاران و مشتریان همیشگی استفاده از انواع هدایا تبلیغاتی شب یلدا است. هدیه دادن به این افراد نه تنها باعث ترویج سنت و فرهنگ اصیل ایرانی و یلدایی می شود بلکه حتی می تواند باعث بهبود روابط کاری و شخصی نیز گردد.
با هدیه دادن در شب یلدا، اهمیت خود به فرهنگ و سنت ایرانی را نشان داده و در ذهن مخاطب ماندگار خواهید شد.

هدیه تبلیغاتی شب یلدا چه می‌تواند باشد؟

یلدا یک مراسم و سنت ایرانی است. پس چه خوب است که هدایای تبلیغاتی شب یلدا هم رنگ و بوی هنر دست هنرمندان ایرانی داشته باشند. پیشنهاد ما برای هدایای شب یلدا، استفاده از سته های صنایع دستی ایرانی با بسته بندی نفیس و ویژه شب یلدا است. همچنین ما برای یلدا، انواع پک های دمنوش و بسته های پذیرایی شب یلدا (شامل آجیل اعلا و میوه خشک) را آماده کرده ایم. یکی از سنت های دیرینه شب یلدا، حافظ خوانی است. امکان ارائه ی دیوان حافظ در هر نوع بسته ی هدیه ی موردنظر شما نیز وجود دارد.

ما در طراحی و ارائه بسته های هدیه ی شب یلدا کوشیده ایم علاوه بر انتقال حال و هوای این سنت دیرینه، یک هدیه ی زیبا، کاربردی و ماندگار را به مشتریان خود ارائه کنیم.

پک هدیه سازمانی شب یلدا مدل حافظیه

پک هدیه سازمانی شب یلدا مدل حافظیه

هدیه تبلیغاتی شب یلدا باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

هدیه ای که بعنوان هدیه تبلیغاتی در شب یلدا انتخاب می‌کنید، بهتر است دارای چهار ویژگی زیر باشد:

هدیه ی رسمی بدهید

وقتی حرف از یک هدیه سازمانی شب یلدا آن هم برای کارکنان یا مشتریان یک مجموعه می زنیم قطعا باید در نظر داشته باشیم که آن هدیه کاملا رسمی باشد، زیرا چنین شبی که ریشه هزاران ساله در تاریخ و فرهنگ ما دارد و نگاه فرهنگی مردم ما به آن یک نگاه رسمی و بسیار بالا است.

یک هدیه تبلیغاتی باکیفیت برای شب یلدا انتخاب کنید

یکی از پارامتر های مهم یک هدیه تبلیغاتی شب یلدا این است که حتما با کیفیت باشد زیرا کیفیت بالا نشان از اهمیت دادن شما به اشخاص مورد نظر می باشد. این بدین معنا نیست که هدیه حتما باید گران قیمت باشد، می توان با یک قیمت مناسب نیز کادوی با کیفیت داد.

پک هدیه سازمانی شب یلدا مدل حافظیه

پک هدیه سازمانی شب یلدا مدل حافظیه

هدیه ای بدهید که کاربردی باشد

یکی از نکاتی که باید حتما آن را در نظر گرفت این است که این هدیه تبلیغاتی بهتر است کاربردی بوده و شخص مورد نظر بتواند به خوبی از آن استفاده نماید. حال که سخن از هدیه تبلیغاتی شب یلدا است پس قطعا باید کادویی در نظر گرفته شود که بتوان از آن استفاده مناسب و چندین ساله داشت.

هدیه باید مناسب شب یلدا باشد

قطعا همه ما می دانیم که شب یلدا برای ما ایرانیان یک شب خاص است که ریشه هزاران ساله در فرهنگ و تاریخ غنی کشورمان دارد. این شب نماد های مخصوص خودش مانند انار، دیوان حافظ هندوانه و تزئیات زیبا را دارد پس بهتر است هدیه ای که به مناسبت این شب به اشخاص مختلف می دهیم، هدیه ای مناسب و در خور یلدا باشد.

انواع هدایای تبلیغاتی شب یلدا کدامند؟

همگی می دانیم که شب یلدا همواره بخشی از سنت و فرهنگ غنی ما ایرانیان بوده است. پس بهتر است که از هدایایی استفاده کنیم که رنگ و بوی شب یلدا و هنر دستان ایرانی را داشته باشد. در اینجا تلاش کرده ایم تا این رنگ و بوی ایرانی بودن در تمام هدیه تبلیغاتی شب یلدا به وضوح به مشام برسد. ما در هدایای تبلیغاتی تکسازان ترنج (ترنج گیفت)، محصولات مختلفی برای انواع سلیقه ها و بودجه های انتخاب هدیه تبلیغاتی شب یلدا طراحی و ارائه کرده ایم، از جمله:

انواع ست هدیه شب یلدا

یکی از پیشنهادات هدایای تبلیغاتی تکسازان ترنج (ترنج گیفت) استفاده از ست های صنایع دستی با بسته بندی ویژه و نفیس است. این ست های هدیه معمولا شامل دیوان حافظ با جلد چرمی و شکیل هستند که با سایر صنایع دستی با کیفیت و مرتبط با شب یلدا مانند سفره های قلمکار، انار های بلورین تزئینی، شکلات خوری های خاتم، پارچه های ترمه نفیس، ست های فنجان و قندان و انواع آجیل های خوشمزه همراه می شود.

هدیه تبلیغاتی شب یلدا با ست های پذیرایی و خوراکی های خوشمزه

پذیرایی و استفاده از خوراکی های خوشمزه همواره بخش مهمی از شب یلدا بوده و هست. از این رو در هدایای تبلیغاتی تکسازان ترنج (ترنج گیفت) ما ست های پذیرایی متنوعی که شامل انواع میوه های خشک و خوشمزه و آجیل های متنوع و با کیفیت هستند را برای شما آماده کرده ایم. این ست ها در بسته بندی های شکیل و نفیس ترمه، خاتم کاری شده و جعبه های بسیار زیبایی هاردباکس قرار گرفته تا نهایت زیبایی را برای شما و مجموعه شما به ارمغان آورد. معمولا در این سِت ها یک عدد دیوان حافظ با جلد چرمی و چاپ بسیار زیبا قرار داده شده تا زیبایی این محصولات را دوچندان کرده و همواره حال و هوای شب یلدا نیز حفظ گردد.

هدیه شب یلدا با طعم دمنوش های گیاهی

دمنوش های یک از نوشیدنی های محبوب بین ما ایرانیان بوده و هستند زیرا نه تنها طعم فوق العاده ای دارند بلکه می توانند باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و ما را از امراض مختلف حفظ کنند. این دمنوش های سلامتی و ایمنی به همراه جعبه های بسیار نفیس دست ساز مانند جعبه های چوبی و ترمه کاری شده آماده شده اند تا به همراه سلامتی، زیبایی را نیز برای شما به ارمغان آورند. دمنوش های این بسته ها از بهترین و با کیفیت دمنوش های کشورمان بوده تا در این ایام بیماری تضمینی باشد برای حفظ سلامتی کارکنان مجموعه شما.

ظروف صنایع دستی برای هدیه تبلیغاتی شب یلدا

صنایع دستی همواره یکی از جذاب ترین هدیه های شب یلدا بوده زیرا نه تنها انعکاس دهنده زیبایی و هنر غنی ایرانیان است بلکه به شدت کاربردی و با کیفیت بوده و می توان سالیان سال از آن استفاده نمود. جعبه های چوبی و چرمی بسیار شکیل به همراه شکلات خوری ها، آجیل خوری ها و شیرین خوری های بسیار زیبا و نفیس می تواند یک هدیه قابل برای کارمندان و کارکنان هر مجموعه ای باشد.

بسته بندی صنایع دستی

بسته بندی صنایع دستی

آیا امکان درج لوگو و نام اهداکننده روی بسته‌بندی هدایای تبلیغاتی شب یلدا وجود دارد؟

بله. تمامی بسته بندی های چوبی  هدایای تبلیغاتی تکسازان ترنج (ترنج گیفت)، دارای محلی برای درج لوگو (چاپ، بصورت برچسب، چاپ لیزری و …) و نام اهداکننده هستند.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *