بسته بندی چوبی, جعبه چوبی, هدایای تبلیغاتی

نکات مهم درباره خرید هدیه یلدایی

نکات مهم در خصوص هدایای شب یلدا

  • یلدا در باور ایرانیان شبی است که در انتهای آن نور بر تاریکی چیره می شود.
  • در واقع ایرانیان از گذشته های دور نه طولانی ترین شب سال، بلکه غلبه نور بر ظلمت در آغازین روز از فصل زمستان را جشن می گرفتند.
  • آداب و رسوم جشن یلدا در بخش های مختلف ایران متفاوت است ولی سنت هایی مانند دور هم جمع شدن و خوردن و نوشیدن و همین طور شاهنامه خوانی و حافظ خوانی از جمله اصلی ترین رسوم شب یلداست.
  • هدیه دادن در شب یلدا از گذشته مرسوم بوده و امروزه نیز این شب یکی از بهترین مناسبت ها برای اهدای هدیه محسوب می شود.
  • مسلماً یکی از کارهای سخت و البته لذتبخش برای شب یلدا، انتخاب و خرید هدیه است؛ بنابراین باید در این مورد برخی از نکات مهم را رعایت کنیم.
  • داشتن شناخت کافی از شخص دریافت کننده هدیه و آشنایی با سلایق او در راستای خرید هدیه یلدایی کمک زیادی می کند.
  • هر چه بیشتر از هدایای کلیشه ای و تکراری اجتناب کنید و آن را با انتخاب هدایای جذاب و خلاقانه جایگزین کنید، می توانید هدیه یلدایی مناسب تری خریداری کنید.
  • همیشه توجه داشته باشد که بسته بندی هدایا به اندازه خود هدیه حائز اهمیت است.
  • تنها تفاوت هدایای یلدایی خانوادگی با اداری دارد این است که هدایای اداری معمولاً رسمی تر هستند.
  • از هدایای اداری ترکیبی، هدایای تزئینی و هدایای کاربردی مانند انواع هدایای خوراکی یا کیف پول و غیره، می توانید به عنوان هدیه یلدایی برای خانم ها در محیط کار استفاده کنید.
  • هم چنین بسته هدایای فرهنگی و معنوی برای یلدا مانند کتاب، دیوان اشعار و قاب‌های نقاشی یا بسته هدایای سلامتی یلدایی که شامل انواع دمنوش ها و عرقیجات می شود و بسته هدایای پذیرایی برای یلدا که همان طور که از نامش پیداست شامل خشکبار و انواع مغز است، هدایای مناسبی برای آقایان در محیط های کاری هستند.
هدایای تبلیغاتی در تقویت برند

چرا در شب یلدا هدیه بدهیم؟

یلدا یکی از مناسبت‌های باستانی است که برای همه ما خاطره انگیز است. متاسفانه در سال‌های اخیر و با شیوع بیماری کرونا امکان برقراری این مراسم نوستالژیک وجود ندارد. به همین دلیل بسیاری از سازمان‌ها از این فرصت استفاده می‌کنند تا در نبود این مهمانی‌ها، هدیه‌ای به مشتریان خود ارائه بدهند تا در ذهن آنها بیش از پیش ماندگار شوند.

میزان بودجه مناسب برای هدایای یلدا چه میزان است؟

هدایای یلدا نسبت به هدایای سایر مناسبت‌ها قیمت کمتری دارند. شما با پرداخت هزینه مناسب و کم می‌توانید برای این مناسبت خرید داشته باشید. هدایای یلدا از 300 هزار تومان شروع می‌شوند و بنا به درخواست مشتریان قابلیت این را دارند که افزایش قیمت پیدا کنند.

از کدام گروه محصولات صنایع دستی در هدایای یلدا بیشتر استفاده می‌شود؟

جهت خرید هدایای تبلیغاتی سازمانی که به خرید یلدا اختصاص می‌دهید، معمولا از محصولات چوبی؛ جعبه های چوبی پدیرایی، جعبه پذیرایی آجیل و میوه خشک، جعبه پذیرایی تنقلات، جعبه پذیرایی همراه با کتاب حافظ، … برای هدایای یلدا استفاده می‌شود.

پرفروش‌ترین محصول یلدای تکسازان ترنج کدام است؟

یلدای مسی

بسته بندی صنایع دستی

یلدای فیروزه ای

بسته بندی صنایع دستی

یلدای حافظیه

بسته بندی صنایع دستی

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *