هدایای تبلیغاتی

هدایای نوروزی | مختص مدیران و کارمندان

هدایای تبلیغاتی نوروزی شرکتی

هدیه ای مناسب و ماندگار شرکتی

انتخاب هدیه شب عید یا همون نوروزی یکی از چالش برانگیز ترین دغدغه های مدیران شرکت ها می باشد و از این رو در ماه های پایانی سال در حال جستجو برای پیدا کردن هدیه ای مناسب برای کارمندان و مدیران همکار خود می باشند. پس همین الان تصمیم بگیرید و هدیه ای لوکس و ماندگار و کاربردی و کاملاً متفاوت از سال قبل تهیه نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی هدایای تبلیغاتی ترنج گیفت شما را به چالش میکشیم تا بهترین هدیه نوروزی ویژه کارمندان و مدیران را تهیه کنید و هذیه دهید.

فلسفه هدیه نوروزی

نوروز یک سنت ۳۰۰۰ ساله است که در فرهنگ های زیادی آن را جشن می گیرند. در پس فرهنگ این رویداد، تاریخ زیادی وجود دارد. برای شروع، نوروز به معنای «روز نو» است، زیرا نمایانگر آغازی تازه و جدید است. در سراسر جهان، رویدادهای بسیاری را خواهید دید که مختص به روز شکوفایی ایرانیان است. شاید زبان فارسی ساده ترین زبان نباشد، اما راه ها و عبارات زیادی برای آرزوی بهترین ها برای ایرانیان در نوروز وجود دارد.

از این رو به‌ گفته‌ کارشناسان‌ فرهنگی‌، عیدی‌ دادن‌ و عیدی ‌گرفتن‌ ریشه‌ در فرهنگ‌ ایران‌ باستان‌ دارد، آن‌ زمان‌ که‌ مردم‌ در بامداد عید نوروز به‌ نشانه‌ بخشیدن‌ روشنایی‌ به‌ زندگی‌ یکدیگر برهم‌ آب‌ می‌ پاشیدند و برای‌ حفظ‌ صلح‌ و دوستی‌ به‌ یکدیگر هدیه‌ می‌ دادند.

هدیع تبلیغاتی نوروز شرکتی

نکات ویژه جهت خرید هدیه عید نوروز

  •  بسته بندی گیفت برای عید نوروز قابل بازیافت باشد

از بسته ‌بندی ‌های قابل بازیافت یا جعبه‌ هایی استفاده کنید که می‌ دانید گیرنده می ‌تواند دوباره از آن استفاده نماید. وقتی هدیه ای دریافت می کنید، بسته‌ بندی آن را نگهداری کرده و راه‌ خلاقانه‌ ای برای استفاده مجدد و چرخش آن‌ پیدا کنید. در سبک زندگی امروز توجه به موضوع بازیافت و محیط زیست بسیار حائز اهمیت است.

  • خرید هدیه ماندگار

در هنگام خرید هدیه برای عزیزانتان دقت نمایید محصولی را انتخاب کنید که تا سالیان سال با لبخند در خاطره او بماند و هر زمان که به آن نگاه کرد، لذت لحظه دریافت آن را دوباره تجربه نماید.

  • توجه به سن افراد در هنگام خرید هدیه

سعی کنید در انتخاب هدیه مورد نظر تمامی جوانب را بسنجید و هدیه ای متناسب با سن و حالات و روحیه افراد خریداری کنید. برای این گزینه لازم است با دقت بیشتری به علاقه مندی های عزیزانتان توجه نمایید.

  • توجه به بودجه

قبل از خرید هدیه همیشه به این نکته توجه کنید که هزینه شما برای خرید هدیه نوروز چقدر است.

  • توجه به رنگ مورد علاقه

در هنگام خرید هدیه عید نوروز حتما به رنگ مورد علاقه عزیزانتان توجه کنید و در صورتی که در مورد رنگ مورد علاقه دچار شک شدید با توجه به جنسیت یک رنگ را انتخاب نمایید. به طور مثال خانم ها بیشتر از رنگ های شاد و زنده استفاده میکنند و آقایان بیشتر تمایل به رنگ های سنگین و پخته دارند.

  • زمان بندی مناسب

اگر تمایل به خرید هدیه ای خاص و خاطره انگیز دارید، بهتر است که از یک ماه جلوتر به فکر تهیه هدیه خود باشید تا در کمال آرامش و با حوصله هدیه خود را انتخاب نمایید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *