باکس چوبی, جعبه پذیرایی, جعبه چوبی

ظروف سرو پذیرایی چوبی

ظروف سرو پذیرایی چوبی

اگر شما هم دغدغه ایجاد تغییر در سبک ظروف سرو و پذیرایی خود را دارید ، پیشنهاد ما به شما همراهان، ظروف چوبی ترنج گیفت است که با تنوع بالا و کیفیت عالی پاسخگوی هر سبک و سلیقه ای بوده و با توجه به قیمت مناسب و مقرون به صرفه ، این امکان را به شما می دهند تا بتوانید با حذف واسطه ها و با هر میزان بودجه ای ، خرید هوشمندانه خود را انجام دهید.

امروزه با توجه به سبک زندگی شهری و دور شدن انسان ها از طبیعت، همواره استفاده از ظروف چوبی پذیرایی بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است، چراکه ظروف چوبی با داشتن متریال کاملا طبیعی از چوب، موجب می شود تا انسان، خود را در دل طبیعت حس کرده و انرژی لازم را جهت انجام فعالیت های روزمره دریافت کند. در واقع ظروف پذیرایی چوبی جدید و مدرن ، با داشتن زیبایی ذاتی و طبیعی همراه با نقش و نگار جذاب بافت طبیعی چوب، جلا و درخشندگی حاصل از روغن گیاهی ضد آب و ضد بو،  بهترین گزینه برای افراد خاص پسند است.

ما در این مطلب سعی نموده ایم تا ضمن معرفی جدید ترین و پرفروش ترین ظروف لوکس چوبی پذیرایی، با معرفی فروشگاه اینترنتی ترنج گیفت، یک فروشگاه هدایای تبلیغاتی و ظروف چوبی در تهران، دغدغه شما عزیزان را نیز در جهت خرید ارزان و با کیفیت ظروف چوبی مرتفع نماییم. همراه ما باشید :

ترند ترین و محبوب ترین ظروف چوبی خاص و مدرن + عکس

در میان تمامی لوازم و تجهیزات خانه و آشپزخانه ، ظروف چوبی به دلیل داشتن سبکی جدید و نوین از پذیرایی و طراحی منحصر به فرد و خارق العاده با تنوع بالا در اشکال هندسی، متریال و … و این که حاصل هنر دست، نجاری و هنر خراطی هستند، دارای طراحی یونیک و غیر قابل تکرار بوده و برای سرو و پذیرایی، مناسب ترین پیشنهاد برای پذیرایی است.

انواع ظروف چوبی لوکس عبارت اند از :

مزیت های ظروف سرو و پذیرایی چوبی فانتزی لوکس

  1. نفیس، متفاوت و دارای طراحی منحصر به فرد و کاملا یونیک
  2. سازگار و متناسب با هر سلیقه ای
  3. مستحکم و مقاوم در برابر هر گونه ضربه و شکستگی
  4. ماندگار و بادوام ، قابل استفاده برای مدت زمان طولانی بدون هیچ افت کیفیتی
  5. دارای حمل آسان و راحت
  6. قابل استفاده برای سرو انواع مواد خوراکی، تنقلات، میوه و شیرینی و …
  7. فاقد هر گونه مواد شیمیایی و مضر
  8. ضد باکتری و ضد قارچ
  9. دارای قابلیت شست و شو (همراه با پوششی از روغن گیاهی ضد آب و ضد رطوبت )

قیمت ظروف چوبی پذیرایی

در این قسمت از مقاله می خواهیم به عوامل موثر بر روی قیمت ست های سرو و پذیرایی چوبی و قیمت ظروف چوبی ارزان اشاره نماییم. عموما برای خرید ظروف چوبی در وهله اول باید به جنس ظرف چوبی ، نوع چوب استفاده شده (چوب گردو و یا راش )، کیفیت متریال استفاده شده، نوع طراحی و روش ساخت ( نجاری و یا لیزری ) و در نهایت قیمت ظرف چوبی پذیرایی توجه نمایید که عموما قیمت ظروف چوبی خاص، تحت تاثیر عوامل ذکر شده است.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *