باکس چوبی, جعبه پذیرایی, جعبه چوبی

کاربردی ترین جعبه های پذیرایی

کاربردی ترین جعبه های پذیرایی

بهترین باکس پذیرایی

بهترین جعبه پذیرایی را می توانید به عنوان کادو یا هدیه تبلیغاتی در همایش و نمایشگاه به مشتریان، دوستان یا آشنایان خود بدهید. اندازه این محصولات به گونه ای است که به راحتی در داخل کشو و یا آشپزخانه جای می گیرد. در واقع جعبه پذیرایی محصول کاربردی است که دیگر بر روی میز کار هر مدیر و یا میز پذیرایی منزل ها دیده می شود. اگر به دنبال خرید باکس پذیرایی و جای دمنوش شیشه ای جعبه تی بگ و دمنوش هستید در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با انواع شکل ها و طرح های جعبه پذیرایی آشنا کرده و بهترین فروشگاه اینترنتی، تکسازان ترنج را یرای خرید مطمئن معرفی می نماییم.

جعبه تی بگ چوبی کشودار PS210

بهترین جعبه پذیرایی ارزان

بهترین جعبه پذیرایی ارزان که با ظاهری شیک و کیفیت ساخت بالا توانسته نظر خریداران را به خود جلب کند. این جعبه پذیرایی شیک دارای چند قسمت جهت نگهداری انواع خشکبار و تنقلات بوده و درب نشکن شفاف آن مانع از ورود گرد و غبار به داخل آن شده در نتیجه مدت ماندگاری مواد بیشتر شده و تازه می ماند. قیمت جعبه دمنوش چوبی لوکس بسیار مناسب می باشد.

جعبه پذیرایی لوکس باکس

جعبه پذیرایی لوکس یکی از بهترین جعبه چای چوبی است که دارای جنس بسیار مقاوم در برابر ضربه و تحمل وزن بالا بوده و از ویژگی های منحصر بفردی برخوردار است: استفاده از  روکش چرم محفظه اختصاصی همراه با درپوش  جهت جلوگیری از نفوذ گرد و غبار بداخل آن جهت نگهداری نبات، قند، قهوه و…. محل مناسب همراه با ارتفاع مناسب جهت نگهدارای انواع چای کیسه ای دمنوش کافی میکس و….همچنین از این محصول می توان بعنوان ست پذیرایی برروی میز خود در محل کار یا منزل استفاده نمایید.

جنس جعبه پذیرایی چیست؟

جنس انواع جعبه پذیرایی در بیشتر موارد از چوب ، شیشه ، پلاستیک و… ساخته شده اند، اما بهترین مواد چوب است ولی نباید زیبایی جعبه دمنوش شیشه ای را نادیده گرفت. همچنین هر دو از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار هستند.

پک هدیه دمنوش PS201

شکل ظاهری باکس پذیرایی

بهتر است تا جعبه پذیرایی را متناسب با دکوراسیون داخلی خانه و یا محل کارتان انتخاب کنید. . اگر در محل کار شما استفاده می شود، بهتر است با وسایل میز تحریر و کار خود هماهنگ شود و اگر قصد استفاده از آن را روی میز پذیرایی دارید، بهتر است با وسایل میز پذیرایی هماهنگ باشد.

درب جعبه پذیرایی

درب جعبه های چوبی معمولا تمام پوشیده چوبی و طلق نشکن یا شیشه ای پوشانده شده است، مدل دوم از زیبایی بیشتری یرخوردار بوده زیرا محتویات داخل آن به نمایش گذاشته می شود. پس اگر شما هم دوست دارید تا مواد موجود در باکس تنقلات شما دیده شود حتما جعبه ای پذیرایی با درب های مات یا شیشه ای بخرید.

جعبه پذیرایی دمنوش PS207

راهنمای خرید جعبه پذیرایی

جعبه پذیرایی باکس چوبی است که دارای قسمت بندی های مختلفی است و در شکل ها و طبقه بندی های مختلفی در بازار وجود دارد. در انتخاب طرح و جنس بسیار دقت کنید زیرا به کاربردی بودن آن کمک می کند در ادامه به ویژگی های اصول انتخاب جعبه پذیرایی می پردازیم.

قبل از خرید همه موارد را در نظر داشته باشید برای مثال برای چند نوع مواد غذایی به این محصول نیاز دارید؟ اگر برای چند مدل تنقلات می خواهید پس حتما جعبه پذیرایی که دارای چند تقسیم بندی است را خریداری نمایید.

قیمت جعبه پذیرایی ارزان معمولا از 100 هزار تومان به بالا می باشد و هر چه گران تر می شود جنس، تعداد تقسیم بندی، رویه داخلی، کیفیت شیشه نشکن درب و… بهتر می شود.

دارای جنس های مختلفی اعم از جعبه پذیرایی شیشه ای، حعبه پذیرایی چوبی و چرمی است و هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. معمولا چوب ها به مرور زمان از بین می روند، شیشه ای ها شکننده هستند و چرمی ها نسبت به تغییرات دمایی و شستشوی مکرر حساس هستند.

درب این محصول در دو مدل تمام پوشیده چوبی و طلق نشکن یا شیشه ای است که مدل دوم به دلیل نشان دادن محتویات داخل جعبه بسیار شکیل تر هستند. پس اگر تمایل دارید که محتویات داخل جعبه پذیرایی مشخص باشد حتما مدل هایی با در طلقی یا شیشه ای خریداری نمایید.

اگر قرار است که مدام جعبه پذیرایی را جابه جا کنید پس محصولی با وزن سبک تر را خریداری کنید.

اغلب طرح هایی که دارای قفل هستند انتخاب بهتری نیز می باشند زیرا دیگر نگران جابه جایی محتویات داخل جعبه پذیرایی نیستید.

اگر طرح های قفل دار سلیقه شما نیستند در جعبه با خاصیت آهنربایی نیز می تواند انتخاب ساده و شیکی برایتان باشد.

محیطی که می‌‌خواهید جعبه پذیرایی را در آن قرار دهید را قبل از خرید در نظر داشته باشید. اگر در محل کار شما مورد استفاده قرار می‌‌گیرد، بهتر است متناسب با ست رومیزی و اگر قصد استفاده بر روی میز پذیرایی مهمان را دارید، بهتر است با میزتان متناسب باشد.

بعضی از طرح ها دارای ۲ یا ۳ طبقه می باشند همین امر موجب شده که با فضای کوچک تر، تقسیم بندی بیشتری در اختیار داشته باشد. ولی معمولا این مدل ها گران تر هستند.

حتما هنگام خرید به نحوه شستشوی جعبه چوبی توجه کنید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *