جعبه پذیرایی, جعبه های چوبی

بهترین جعبه دمنوش و پذیرایی

بهترین جعبه دمنوش و پذیرایی

جعبه دمنوش و پذیرایی

جعبه دمنوش و پذیرایی یک وسیله بسیار لوکس و زیبا است که برای قراردادن انواع دمنوش، چای کیسه‌ای، آجیل و شیرینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این جعبه پذیرایی اغلب از جنس چوب ساخته شده است و برای مهمانی‌ها گزینه مناسبی به نظر می‌رسد. علاوه بر مهمانی‌ها از این جعبه در همایش‌ها و انواع نمایشگاه‌ها نیزمی‌توان استفاده کرد. برای ساخت بسیاری از این جعبه‌ها از فرهنگ ایرانی و اسلامی الهام گرفته شده است بنابراین استفاده از آن در این قبیل مراسم‌ها بسیار پسندیده و پرطرف‌دار است. از دیگر ویژگی‌های اصلی این جعبه‌های پذیرایی، تنوع رنگ و شکل آن‌ها است که برای سلایق متفاوت طراحی شده‌اند و با ظاهر شیک و کارایی بالایی که دارد توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کند.

انواع جعبه پذیرایی

همان‌طور که گفته شد از جعبه پذیرایی برای قرار دادن انواع خوراکی‌های و دم‌نوش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. جعبه‌های پذیرایی با توجه به کاربردی که دارند از شکل و اندازه متفاوتی برخوردار هستند. به‌عنوان‌ مثال جعبه دمنوش شامل چند باکس ۴ یا 6 تایی است که برای قرار دادن دم‌نوش‌های کیسه استفاده می‌شود. بر روی هر یک از باکس‌های دمنوش، درپوش شیشه‌ای قرار می‌گیرد که علاوه بر ظاهر زیباتر، مانع از نشستن خاک و آلودگی بر روی محتویات جعبه خواهد شد.

جعبه تی بگ پذیرایی

جعبه تی بگ نیز مانند جعبه دمنوش از چند باکس یا خانه جداگانه تشکیل شده است و برای قرار دادن انواع چای کیسه ای در طعم های متفاوت مناسب است. بیشترین استفاده از این جعبه در شرکت ها و ادارات است و اغلب بر روی میز کنفرانس یا میز هیئت مدیره قرار می گیرد. ظاهر زیبا و کارایی جذاب این جعبه باعث شده است که امروزه این جعبه تی بگ را در بسیاری از ادارات ببینیم. جعبه تی بگ و جعبه دمنوش از چوب طبیعی راش ساخته شده است و در بیش از 70 رنگ متفاوت موجود است.

جعبه پذیرایی وارمردار

این جعبه چوبی نیز برای پذیرایی در انواع جلسات و مهمانی مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های جعبه وارمردار، قابل شستشو بودن آن است. این جعبه دارای دسته فلزی از جنس استیل برای قرار گرفتن قوری است. دارای 7 قسمت جدگانه  برای قرار دادن انواع آجیل و شیرینی است که کاربرد بسیار زیادی دارد.

جعبه پذیرایی ساده

این جعبه پذیرایی از ام‌دی‌اف چندلایه و با کیفیت ساخته شده است و دوام و ماندگاری بالایی دارد. از جعبه پذیرایی ساده برای مصارف مختلفی مانند جعبه هدیه، جعبه ادویه و جعبه زعفران و همچنین جعبه دمنوش می توان استفاده کرد.

مزایای استفاده از جعبه پذیرایی

  • دوام و ماندگاری بالا: جعبه پذیرایی چوبی نسبت به سایر نمونه‌ها، دوام و مقاومت بیشتری دارد و می‌توانید مدت‌زمان زیادی از آن استفاده کنید.
  • ظاهر زیبا و شکیل: در مقایسه با ظروف پلاستیکی و شیشه‌ای، جعبه‌های چوبی ظاهر زیبا و شکیل‌تری دارند که برای بسیاری از مهمانی‌ها و جلسات مهم مناسب هستند.
  • داشتن چندین خانه برای تقسیم‌بندی: با داشتن این ویژگی می‌توانید چندین مدل خوراکی و تنقلات را درون این جعبه‌ها قرار دهید. هر یک از خوراکی‌ها در فضای جداگانه قرار می‌گیرند و با یکدیگر مخلوط نخواهد شد.

خرید جعبه دمنوش ارزان

قیمت انواع جعبه دمنوش در سطح کشور متفاوت است و هر یک با توجه به نوع ساختی که دارد  از قیمت خاصی برخوردار است. برای خرید جعبه دمنوش ارزان و به‌صرفه لازم است به چندین نکته توجه کنید. در ابتدا مراجعه به مراکز و فروشگاه‌‌هایی معتبر، به‌عنوان بهترین گزینه برای خرید است. مراکزی باسابقه که محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی خود را به‌صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری می‌نمایند و یا تولید و ساخت تمامی اجناس توسط خود مجموعه صورت‌گرفته است؛ بنابراین خرید از این مراکز بسیار ارزان‌تر و اقتصادی‌تر است. در کنار قیمت مناسب، کیفیت جعبه پذیرایی و دمنوش نیز اهمیت دارد. جعبه باکیفیت از مواد اولیه درجه یک و محکم ساخته شده است.

فروش انواع جعبه دمنوش ارزان و باکیفیت در مجموعه تکسازان ترنج صورت می‌گیرد. مجموعه ترنج با  بیش از ۱۰ سال سابقه فروش محصولات چوبی و تزئینی، به عنوان یکی از باسابقه‌ترین مراکز فروش و عرضه جعبه‌های چوبی پذیرایی معرفی شده است. تنوع محصولات و بالا بودن کیفیت در کنار قیمت مناسب، به عنوان اصلی‌ترین ویژگی‌های این شرکت شناخته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید جعبه پذیرایی و  جعبه دمنوش می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

Related Posts

1 thoughts on “بهترین جعبه دمنوش و پذیرایی

  1. لیلا گفت:

    خیلی خوشگلن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *