باکس چوبی, جعبه پذیرایی, جعبه های چوبی, ظروف پذیرایی چوبی

جعبه چوبی مناسب هدیه و پذیرایی

جعبه چوبی مناسب هدیه و پذیرایی

جعبه پذیرایی چوبی

اگر به دنبال یک ظرف زیبا و لوکس برای پذیرایی از میهمانان خود هستید، پیشنهاد ما به شما جعبه پذیرایی چوبی است. جعبه پذیرایی مناسب برای مهمانی‌ها، جلسات اداری، همایش‌ها و نمایشگاه‌ها است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های جعبه پذیرایی، منحصر به فرد بودن آن است. شما می‌توانید هر طرح و مدلی را بر روی جعبه پذیرایی خود حک کنید و یا آن را به عنوان یک کادو ویژه و خاص به عزیزان خود هدیه دهید. بسیاری از شرکت‌ها و مراکز تجاری از هدایای مخصوص تبلیغات استفاده می‌کنند. هدایایی مانند خودکار، تقویم، کیف پول، لیوان و غیره که برای معرفی خدمات و محصولات شرکت به مشتریان و بازدیدکنندگان خود تقدیم می‌کنند. جعبه چوبی هدیه و جعبه پذیرایی هم یکی از این هدایای تبلیغاتی است که برخی از مراکز تجاری با حک کردن نام برند و یا لوگوی خود، آن را به مشتریان عرضه می‌کنند.

جعبه چوبی مناسب هدیه و پذیرایی

جعبه چوبی مناسب هدیه و پذیرایی

انواع جعبه چوبی هدیه و پذیرایی

کاربرد جعبه چوبی هدیه و باکس پذیرایی متفاوت است و اقلام و خوراکی‌های گوناگونی را می‌توان در آن قرار داد. با توجه به ظاهر و سایز جعبه، کاربرد هر یک از آن‌ها نیز با یکدیگر فرق دارد. در ادامه قصد داریم به معرفی چند مدل جعبه چوبی هدیه و پذیرایی بپردازیم و با کارایی هر یک از آن‌ها بیشتر آشنا شویم.

  • جعبه پذیرایی چای کیسه‌ای: این باکس پذیرایی از چند خانه تشکیل شده است و هر یک مناسب قرار دادن چند چای تی بگ یا چای کیسه ای است. از این جعبه می‌توان برای قرار دادن چای با طعم‌های متفاوت استفاده کرد. درپوش شیشه‌ای جعبه، مانع از ورود گرد و خاک و آلودگی به داخل جعبه پذیرایی چای کیسه‌ای می‌گردد.
  • جعبه دمنوش: دمنوش های گیاهی به واسطه خواص سرشاری که دارند میان مردم محبوب و پرطرف‌دار هستند. بسیاری از افراد دمنوش های گیاهی را به چای یا قهوه ترجیح می‌دهند و تمایل دارند در محل کار یا مهمانی‌ها یک دمنوش مفید و خوش عطر میل کنند. جعبه دمنوش پذیرایی مناسب قرار دادن چند مدل و طعم دمنوش است. این جعبه از چند خانه جداگانه درست شده است و طراحی آن برای قرار دادن دمنوش های کیسه‌ای مناسب است.
  • جعبه آجیل و شکلات: این جعبه برای پذیرایی و همچنین هدیه دادن گزینه بسیار جالبی است. برای عاشقان شکلات، هدیه گرفتن شکلات خوشمزه آن هم در یک جعبه زیبا و شیک به طور حتم هیجان‌انگیز و لذت بخش است. طراحی این جعبه با درپوش‌های شیشه‌ای باعث شده است که محتویات درون جعبه دیده شود و ظاهر زیبا و جذاب‌تری داشته باشد.
  • جعبه چوبی نسکافه: جعبه چوبی چای و نسکافه تا حدودی مشابه یکدیگر هستند و برای قرار دادن چای کیسه‌ای یا بسته‌های نسکافه مناسب خواهند بود. می‌توانید انواع طعم‌ها و مارک‌های نسکافه یا قهوه فوری را درون جعبه پذیرایی قرار دهید.

کاربرد و فواید جعبه چوبی هدیه و پذیرایی

یکی از مهم‌ترین کاربرد جعبه‌های چوبی هدیه و پذیرایی، کاربرد تبلیغاتی آن است. بسیاری از شرکت‌ها با حک کردن نام شرکت و لوگوی خود بر روی این جعبه‌ها باعث دیده شدن و معرفی برند خود خواهند شد. در نگاه اول شاید این موضوع چندان مهم به نظر نرسد. اما موضوع تبلیغات غیرمستقیم که تنها با قرار دادن نام و نشان تجاری خود در معرض دید افراد است، می‌تواند به توسعه و پیشرفت شرکت کمک بسیار زیادی کند. به همین دلیل قرار دادن یک جعبه چوبی زیبا حاوی محتویات خوراکی بر روی میز، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کند.

از دیگر کاربردهای جعبه چوبی پذیرایی، امکان قرار دادن چندین مدل جعبه خوراکی، جعبه دمنوش، باکس چوبی چای، باکس پذیرایی آجیل و شیرینی درون آن است. فضای کمی که این جعبه اشغال می‌کند برای محیط‌های شرکت بسیار مناسب است. سایز و اندازه جعبه‌ها قابل تغییر هستند و شما می‌توانید بر اساس میزان فضایی که در اختیار دارید، جعبه پذیرایی مخصوص خود را انتخاب کنید.

خرید مستقیم جعبه مناسب هدیه و پذیرایی

برای خرید انواع جعبه پذیرایی می‌توانید از طریق فروشگاه‌های معتبر و یا مراکز تولیدی اقدام کنید. خرید مستقیم به دلیل عدم وجود عوامل واسطه با قیمت مناسب‌تری به دست مشتریان می‌رسد. فروشگاه تکسازان ترنج با داشتن چندین سال سابقه فروش انواع جعبه‌های پذیرایی چای و دمنوش، جعبه‌های هدیه و سایر محصولات مشابه، به عنوان یکی از بهترین مراکز فروش جعبه‌های پذیرایی شناخته شده است. برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید می‌توانید به فروشگاه اینترنتی مجموعه ترنج مراجعه کنید و با کارشناسان فروش آن‌ها تماس حاصل نمایید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *